6 april 2008

Mr. Awesome och HIS

Fredags så var det öppet hus på Skövde Högskola och så klart var jag där. Främst för att jag fick en kortare dag än vad jag annars skulle ha annars i skolan och sekundärt för att kolla en utbildning.

Tur var väl det då det visa sig att utbildningen var intressant. En 4:e plats på min ansökningsblankett kommer den på. Fast förhoppningar är att jag slipper plugga till hösten, har andra planer en tid fram över.

Väl på högskolan så träffa jag Samir och Nyman. Nyman som har tankarna åt ingenjörs hållet medan Samir var hans mental stöd. Tillsammans så vann vi tre +2 flickor varsin biobiljett i en lek, eller troligen vann vi då ingen hade slagit oss när vi lämna och då var det 10 min kvar.

Resterande tiden av helgen har jag spenderat i soffan framför tvn med en film eller min ny funna vän Chuck. Måste säga att Josh Schwartz bara gör genialiska serier. Chuck, O.C & Gossip Girl ! Alla är fantastiska.

Nu ska jag tillbacka till tvn och se klart Chuck. Imorgon blir det Göteborg med Gurra för att se om jag kan få tag på biljetter till förhandsvisning av [rec] på bio. Mina förhoppningar är inte höga då jag tror de är slut men kan alltid hoppas.


Inga kommentarer: