Alla snackar om Björn Gustafsson i sveriges melodifestival.
Här har ni Irlands bidrag. Ja ni läste rätt, detta är deras bidrag.
26 februari 2008
Appropå Melodifestivalen
The King is back !
Sen i måndags har det sett ut som om en storm har gått genom mitt hus. Hel undervåningen är demolerad. Detta är dock inte fallet (om någon skulle tro det), utan snickarna går vilda med släggan. De river väggar, tak, golv, tja vette faan vad de inte river.
Därför så får jag sitta på mitt rum till 17:00 på dagarna eftersom det inte går att gå där nere utan munskydd typ. Förhoppningsvis så är det över snart.
Man får glädja sig över att kingen är tillbaka i Colorado ! Vilken jävla uppställning de kan ha, inte för jag har super koll på Colorado men det vattnas i munnen när man ser detta:
Forsberg - Statsny - Hejduk
Wolski - Sakic - Svatos
Smith - Arnason - Burnette
Hlinka - Guite - Laperrie
Helt enkelt underbart, mer kan läsas här.

Tycker verkligen att kristal kronan passar in i miljön!
Ciao
Därför så får jag sitta på mitt rum till 17:00 på dagarna eftersom det inte går att gå där nere utan munskydd typ. Förhoppningsvis så är det över snart.
Man får glädja sig över att kingen är tillbaka i Colorado ! Vilken jävla uppställning de kan ha, inte för jag har super koll på Colorado men det vattnas i munnen när man ser detta:
Forsberg - Statsny - Hejduk
Wolski - Sakic - Svatos
Smith - Arnason - Burnette
Hlinka - Guite - Laperrie
Helt enkelt underbart, mer kan läsas här.

Tycker verkligen att kristal kronan passar in i miljön!
Ciao
25 februari 2008
Oscarsgalan del 2
Min första Oscarsgala har jag genom lidit då. Genomlidit är inte rätt ord direkt, jag gillar galor likt Oscar, Brit Awards och Emmygalan. Fasta lida fick man göra i början.
Satte mig klockan 0:00 för att börja se röda mattan och var beredd på en massa intervjuer och dylikt. Min första besvikelse var att det kom ju inga kändisar under den första timmen. Den andra är att när väl alla kändisar kom så han de inte intervju alla. Den tredje är att när alla kändisar kom så var ju hela sändningen över !
Behållningen fram till 02:30 då själva galan starta var George Clooney. Han var bland de första som kom dit vilket också ledde till frågan, varför han var så tidig medan de övriga superstarsen kommer en kvart innan de börjar? George svarar lugnt:
Satte mig klockan 0:00 för att börja se röda mattan och var beredd på en massa intervjuer och dylikt. Min första besvikelse var att det kom ju inga kändisar under den första timmen. Den andra är att när väl alla kändisar kom så han de inte intervju alla. Den tredje är att när alla kändisar kom så var ju hela sändningen över !
Behållningen fram till 02:30 då själva galan starta var George Clooney. Han var bland de första som kom dit vilket också ledde till frågan, varför han var så tidig medan de övriga superstarsen kommer en kvart innan de börjar? George svarar lugnt:
I'm not here early to please the journalist. I figured if I came early i could take some drinks before it begins.
Själva galans kung var Jon Stewart fullkomligt enastående ! Tråkigaste var att Hellen Page inte vann för bästa kvinnliga huvudroll i filmen Juno. Hon förtjänade den verkligen !
Det roligaste var även det i samma kategori där Marion Cotillard vann istället för sin insats i La Vie En Rosé.
Det roligaste var även det i samma kategori där Marion Cotillard vann istället för sin insats i La Vie En Rosé.
Oscarsgalan
Nu är jag förbannad. Har suttit i nästan 6 timmar och tittat på galan. Det är 2 priser kvar ,som är de mest intressant priserna under hela kvällen. Tror du inte då att Kanal 9 slutar sända, kanalen går ner och det går inte att få igång igen !! Vet inte om det bara är ett haveri eller det som jag misttänker, att boxer inte sänder Kanal 9 hela dagen. Jävla idioti ! Nu är jag trött skriver mer om priserna när jag vaknar.
Ciao
Ciao
24 februari 2008
17 februari 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
